Doprava a platba

Při nákupu v našem internetovém obchodě máte možnost si vybrat hned z několika způsobů dopravy i plateb. Pokud prozatím váháte, který z nich je pro vás nejvýhodnější, mohla by vám pomoci tato stránka.

způsob dopravy způsob platby


Způsoby dopravy

způsob dopravyVyberte způsob dopravy, o kterém byste se rádi dozvěděli více informací:


Informace k dopravě chladniček a mrazniček ETA

Vážení zákazníci z důvodu toho, že značkové prodejny ETA nejsou logisticky uzpůsobeny k manipulaci s velkými a objemnými produkty jakými jsou chladničky a mrazničky ETA - není v současné době možné je v e-shopu rezervovat na prodejně, ani zvolit osobní odběr na značkové prodejně ETA.

Pro dodání chladničky nebo mrazničky využijte prosím prémiovou dopravu HDS Komfort s bohatou nabídkou přidružených služeb, včetně odvozu vysloužilého spotřebiče (0,- Kč) a zbylých obalových materiálů (0,- Kč).

Děkujeme, Tým značkového e-shopu ETA

Prémiová doprava HDS Komfort

Specializovaná dopravní společnost nabízí svým zákazníkům komfortní doručení domácích spotřebičů až do domu, bytu nebo kanceláře. Zboží je vždy doručeno v předem dohodnutý čas a to i v pozdějších večerních hodinách a svou objednávku můžete u řidiče zaplatit platební kartou.

Samozřejmostí u služby HDS Komfort je výpomoc řidiče, a to i v případě vynesení zboží do patra a také vyřízení veškerých dokladů, včetně smluv splátkových společností, přímo u vás doma. Objednat lze i odvoz obalů nebo vysloužilého výrobku.


  • Informace o termínu doručení s přesností na 120 minut

Pracovník logistického centra se s vámi domluví na přesném datu a termínu dodání vašeho zboží minimálně den předtím, než dojde k jeho doručování. V případě špatné průjezdnosti nebo nehody na silnici, kvůli které se může doručení zásilky opozdit, volá řidič přibližně 30 minut před dodáním přímo zákazníkovi, aby jej na případné zdržení upozornil.

  • Komfortní doručení až do domu nebo bytu + výpomoc s vynesením do patra

Řidiči přepravní služby vám doručí objednané zboží až do domu, bytu nebo kanceláře. Řidič a jeho pomocník vám navíc donesou výrobek až na vámi určené místo, nemusíte se tedy bát, že zboží zůstane stát za prvními zamykatelnými dveřmi v domě. Toto platí i v případech, kdy v domě není výtah nebo se zboží do výtahu nevejde.

Maximálně však pro výnos do 4. patra. V případě, že je třeba výnos do 5. patra a výše je nutná adekvátní výpomoc ze strany zákazníka.

V případě, že se jedná o nadrozměrnou zásilku, je taktéž nutné, aby byla zajištěna adekvátní výpomoc ze strany zákazníka. Nadrozměrnou zásilkou se rozumí zásilka, jejíž hmotnost přesahuje 90 kg nebo součet všech tří stran je větší než 340 cm.

  • Exkluzivní časy doručení
Pokud býváte až do večera v práci, radost vám zajisté udělá doplňková služba večerní doručení! Za příplatek 199 Kč vám dopravce HDS Komfort doručí zboží mezi 17.00 až 20.00, v čase, kdy to vyhovuje právě vám. Pro obyvatele Prahy je pak k dispozici také možnost doručení objednaného zboží v sobotu. Tuto lákavou službu můžete využít za příplatek 299 Kč!

  • Kompletní předání produktu

Řidič přímo u vás doma zásilku otevře a dodané zboží šetrně vybalí ke kontrole. Následně zboží porovná s dodacím listem. Vy si tak můžete zkontrolovat, zda se jedná o vámi objednané zboží, zda je například v požadované barvě a zda nedošlo k záměně výrobku. Dále se můžete ujistit, že dodaný výrobek je kompletní, včetně příslušenství a nepoškozený. Teprve potom podepíšete „Předávací protokol“ o správnosti, kompletnosti a nepoškození výrobku.

  • Po rozbalení zásilky a následné kontrole kompletnosti jejího obsahu, vám budou předány všechny potřebné doklady a záruční list. Ten vám může řidič potvrdit hned na místě. Na místě také potvrdíte převzetí zboží a v hotovosti zaplatíte.
  • Pokud jste si objednali zboží na splátky, řidič vám po dohodě přiveze smlouvu splátkové společnosti a vyřídí s Vámi vše potřebné k úspěšnému uzavření smlouvy (platí pro splátky Triangl).
Důrazně doporučujeme provést kontrolu výrobku za přítomnosti řidiče přepravní služby. Případné poškození je možné řešit hned na místě s řidičem. Pokud je poškození značné a nemáte důvěru k řešení s řidičem, doporučujeme výrobek nepřebírat.
  • Odvoz vysloužilého produktu

Pokud jste se rozhodli vyměnit starý výrobek za nový, nedělejte si starosti s jeho odvozem. Váš starý a vysloužilý spotřebič odvezeme a na jeho místo postavíme zboží nové, tato služba je zdarma.


Podmínky pro převzetí vysloužilého výrobku

  • Zpětně odebraný elektrospotřebič nesmí být poškozený nebo v rozebraném stavu. V případě nedodržení této podmínky, může řidič odmítnout převzít takovéto zařízení.
  • Spotřebič musí být odpojen od ventilů, odpadů a el. sítě.
  • Chladničky a mrazničky musí být zbaveny námrazy a bez potravin.
  • Rozebraný nebo jinak nekompletní elektrospotřebič je odpadem, takové elektrozařízení od Vás nemůžeme odebrat a s jeho likvidací se obraťte na společnosti, které se zabývají nakládáním s odpady.

Základní zapojení u vybraných spotřebičů

Naši technici vám zdarma usadí nový spotřebič, kam si jen budete přát, odstraní z něj ochranné a aretační prvky a připojí jej k elektrické zásuvce, případně k odpadu. Společně také vyzkoušíte první spuštění přístroje. Před samotným příjezdem našich techniků prosím zajistěte volný průchod k místu, kde budete chtít nový spotřebič umístit. Zároveň si zkontrolujte, že se v jeho blízkosti nachází elektrická zásuvka či potřebné odpady, ke kterým bude možné přístroj zapojit. Součástí základního zapojení není demontáž starých spotřebičů, proto je prosím před příjezdem našich techniků odpojte od ventilů a odpadů. Služba se vztahuje pouze pro volně stojící zboží, kategorie myček, praček, sušiček, lednic a TV.

Zapojení lednice: novou lednici vám usadíme do roviny a vybalíme všechny vnitřní police a šuplíky. Lednici tak bude potřeba pouze připojit k zásuvce s elektrickou energií. Toto zapojení však naši technici při instalaci neprovádějí, jelikož chladicí kapalina v kompresoru se musí po převozu a před samotným spuštěním lednice nejprve ustálit.

Zapojení volně stojící myčky, pračky nebo sušičky: nový spotřebič vám rozbalíme, odstraníme všechny aretační a ochranné prvky a umístíme jej do roviny. Rovněž provedeme připojení na odpad, vodu a do elektrické zásuvky. Následně naši technici odzkoušejí, zda je v pořádku těsnost ventilu a vyčkají na rozsvícení spotřebiče. Tím si ověříte jeho funkčnost. Dále již pokračujete podle přiloženého návodu.

Zapojení TV: technici vybalí vaši novou televizi z krabice a odstraní všechny ochranné prvky. Usadí ji do stojanu (pokud je přiložen v balení) a televizi postaví, kam si budete přát. Televizi můžete společně také zapnout, abyste si ověřili, že je televize v pořádku. Připojení ostatních kabelů (HDMI, SCART, anténa, apod.) se při základní instalaci neprovádí!

Součástí základní instalace není: připojení spotřebiče do svorkovnice (na napětí 380 V nebo 230 V), připojení či odpojení plynu, rozvádění jakýchkoliv energetických sítí (prodlužování přívodů vody, kanalizace, aj.), úpravy zásuvek, zapojení vestavných spotřebičů, upevnění televizorů na zeď, instalace programu na TV a zapojení kabelů (HDMI, USB, SCART, ANT., apod.), či usazení spotřebičů s mezikusem.

POZOR! Naši technici nejsou vybaveni redukcemi či jiným instalačním materiálem a bude-li takový při připojení spotřebiče potřeba, je nutno, aby jej zákazník měl zajištěn. V opačném případě se může stát, že služba instalace nebude provedena.

Cena přepravy HDS Komfort je 499 Kč s DPH

Ceny doplňkových služeb:

  • Odvoz vysloužilého spotřebiče (zdarma)
  • Večerní doručení 17:00 - 20:00 (199 Kč)
  • Doručení v sobotu (pouze Praha) (299 Kč)
  • Základní zapojení u vybraných spotřebičů (zdarma)
Za platbu dobírkou je účtován poplatek 39 Kč s DPH při předání zboží.

Zákaznické centrum HDS: 577 055 289, www.dopravadomu.cz


Doprava HDS Standard

Základní doprava zboží s hmotností nad 30 kg a s možností platby kartou u řidiče bez doplňkových služeb! Pokud si přejete využít některou z dalších služeb doručení zboží v předem dohodnutý čas, výnos do patra, odvoz obalů či odvoz vysloužilého spotřebiče aj., doporučujeme zvolit komfortní přepravu HDS Komfort. Za 499 Kč získáte exkluzivní balíček, u kterého jsou výše zmíněné služby již zahrnuty v ceně.
Důrazně zákazníkům doporučujeme provést kontrolu produktu za přítomnosti řidiče přepravní služby HDS. Případné poškození je tak možné řešit ihned na místě s řidičem. Pokud je poškození značné a nemáte důvěru k řešení s řidičem, doporučujeme produkt nepřebírat.

Odvoz vysloužilého spotřebiče s HDS Standard: zdarma

Pokud jste se rozhodli vyměnit starý výrobek za nový, nedělejte si starosti s jeho odvozem. Váš starý a vysloužilý spotřebič zdarma odvezeme!

Podmínky pro převzetí vysloužilého výrobku

  • Zpětně odebraný elektrospotřebič nesmí být poškozený nebo v rozebraném stavu. V případě nedodržení této podmínky, může řidič odmítnout převzít takovéto zařízení.
  • Spotřebič musí být odpojen od ventilů, odpadů a el. sítě a připraven k vyzvednutí za prvními uzamykatelnými dveřmi na dodací adrese.
  • Chladničky a mrazničky musí být zbaveny námrazy a bez potravin.
  • Rozebraný nebo jinak nekompletní elektrospotřebič je odpadem, takovéto elektrozařízení od Vás nemůžeme odebrat a s jeho likvidací se obraťte na společnosti, které se zabývají nakládáním s odpady

Cena dopravy HDS Standard je 299 Kč s DPH.

Cena dobírky je 39 Kč s DPH.



Česká pošta

Pokud chcete využít pro přepravu zakoupeného zboží služeb České pošty, měli byste vědět, že zásilka musí vážit maximálně 30 kg. Pokud Vaše objednávka tento parametr splňuje, pak si stačí vybrat mezi dvěma variantami doručení - do ruky (do práce, do zaměstnání) nebo na poštu.


S klasickým doručováním zásilek tzv. do ruky se setkal už asi každý. U dveří zazvoní pošťák a předá Vám balíček s Vašim jménem, nebo (pokud doma nejste zastiženi) najdete ve schránce výzvu s oznámením, že si balík můžete vyzvednout na poště. V takovém případě Vás budou pracovníci České pošty informovat navíc ještě sms zprávou nebo emailem.

Česká pošta Vám navíc nabízí možnost změnit si termín nebo způsob doručení. Ve chvíli, kdy budete informováni o tom, že zásilka byla podána, můžete si na adrese www.ceskaposta.cz/zmenadispozice upravit poštu, na kterou má balík přijít. Pokus o doručení můžete posunout o jeden pracovní den, nebo si sami rozhodnete, že si dodávku vyzvednete přímo na poště bez předchozího pokusu o doručení (tzv. Balík na poštu).

Cena služby: 95,- Kč + případné doběrečné 30,- Kč.

Služba balík na poštu Vám umožňuje svobodně si rozhodnout, kdy a kde si Váš balík vyzvednete. Sami si totiž určíte, na kterou z 2 600 pošt Vám zásilka bude doručena a následně si ji vyzvednete v pro Vás přijatelném termínu.

Česká pošta garantuje doručení již v den následující po podání zásilky (to ale musí být uskutečněno do 15.00). Navíc dostanete elektronické potvrzení (SMS nebo e-mail) s informací, že balík je připraven k vyzvednutí (papírové oznámení u této služby nečekejte).

Cena služby: 95,- Kč + případné doběrečné 30,- Kč.

V obou případech může být udaná cena balíku (pojištěná hodnota) až 50 000 Kč v základní ceně služby.

Kontakt: Zákaznická linka České pošty: 840 111 244, http://www.ceskaposta.cz/.



Osobní odběr na výdejnách HDS

Upřednostňujete možnost vyzvednout si zboží osobně? Potom nečekejte na chvíli, až Váši zásilku někdo přiveze. Zvolte si jako způsob dopravy „Osobní odběr na výdejnách HDS“ a sami se vydejte na některé z těchto míst (Týniště nad Orlicí, Planá nad Lužnicí).

Za zásilku můžete zaplatit hotově a hned na místě ji můžete i rozbalit a překontrolovat, zda dorazila v pořádku a nepoškozená. Ověříte si navíc typ, barvu a další parametry zboží. A pokud budete chtít, pracovníci HDS Vám rovnou potvrdí i záruční list.

Výdejní místa:

  • Týniště nad Orlicí: HP Tronic Zlín spol. s r.o., Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí (areál Elitex)
  • Planá nad Lužnicí: HP Tronic Zlín spol. s r.o., Průmyslová 458, 391 11 Planá nad Lužnicí

Poplatky za osobní odběr a otvírací doba:

Týniště nad Orlicí 0,- Kč PO-PÁ 8.00 - 18.00 (v pátek do 16.00)
Planá nad Lužnicí 0,- Kč

PO-PÁ 10.00 - 17.00

Cena za dopravu zásilky do odběrného místa je 29,- Kč, na vybraných výdejnách ZDARMA.




DPD Private - doručování balíků

Společnost DPD zajišťuje expresní převoz zásilek nejen na území České republiky, ale i ve více než čtyřiceti zemích světa. Díky svým dlouholetým zkušenostem, 2 milionům přepravených zásilek denně i doplňkovým službám, které nabízí svým zákazníkům, se řadí mezi nejvýznamnější dopravní společnosti u nás.

Základní služby nabízené společností DPD:

  • zásilka Vám bude doručena do druhého pracovního dne, kdekoliv po ČR
  • nebudete-li zastiženi, pokus o doručení může být opakován až třikrát
  • zboží můžete pojistit až do výše 50.000 Kč, může přitom vážit max 30 kg
  • každý pohyb zásilky můžete sledovat on-line (www.chcisvujbalik.cz)

Balík služeb navíc v rámci služby DPD Private:

  • den před termínem doručení budete informováni SMS zprávou nebo e-mailem
  • v den doručení obdržíte upřesnění doručovací hodiny (s tříhodinovým rozptylem)
  • pokud Vám termín doručení nevyhovuje, jednoduše jej změníte
  • o každé změně v doručování zásilky budete informováni (změna termínu, neúspěšný pokus o doručení, apod.)
  • v rámci Prahy, Brna a Ostravy Vám může být balík doručen i v rozmezí 17 - 20 hodiny, aj.

Cena služby: 99,- Kč + případné doběrečné 30,- Kč.

Kontakty: Zákaznická linka DPD: 841 700 700, web: www.dpdbalik.cz



TopTrans

Společnost TopTrans působí na českém a slovenském trhu téměř 20 let. Kromě přepravy menších zásilek (např. z internetového obchodu k zákazníkovi), realizuje dopravu zboží mezi velkosklady a výrobci či přepravu nebezpečných látek podle evropských norem. V rámci České republiky disponuje 25 depy, na Slovensku jich má 6. Řídí se mottem: "Blesk je náš pomalejší brácha".

Základní služby nabízené společností TopTrans:

  • pohyb zásilky můžete sledovat online na www.toptrans.cz a získáte zároveň i kontakt na řidiče, který bude balík doručovat
  • řidič Vás bude cca 1-2 hodiny před doručením balíku kontaktovat
  • není-li zásilka doručena, získáte pomocí SMS zprávy kompletní informaci o tom, proč k jejímu doručení nedošlo (příjemce nezastižen, apod.)

Základní doručovací termín společnosti TopTrans je 24 hodin. Pokud dokončíte objednávku do 14.00 a zboží je skladem, proběhne doručení Vašeho balíku již následující den v termínu od 8.00 - 18.00 (je potřeba zvolit možnost platby hotově, při převzetí).

U společnosti TopTrans nelze přiobjednat doplňkové služby.

Cena služby: 289,- Kč + případné doběrečné 30,- Kč.


Způsoby platby

Vyberte způsob platby, o kterém byste se rádi dozvěděli více informací:možnosti platby


Rychlé on-line platby (internetové bankovnictví)

Internetové bankovnictví je pravděpodobně nejpohodlnější způsob, jak ovládat svůj účet. Z pohodlí domova vyřídíte běžné platby, zkontrolujete si zůstatek na účtu nebo si domluvíte schůzku v bance. Mimo tyto základní operace můžete provádět i spoustu dalších činností, třeba rychle, jednoduše a především bezpečně zaplatit za nákupy v internetovém obchodě ETA.

Placení objednaného zboží prostřednictvím internetového bankovnictví pro vás bude ideální, pokud této služby běžně využíváte, ale i v případě, že jste teprve začátečníkem. Vše je totiž velmi jednoduché. Stiskem jediného tlačítka vyberete banku, u které je veden váš účet, a následně budete přesměrováni přímo na přihlašovací stránku internetového bankovnictví.

Zde zadáte vaše přihlašovací údaje a vstoupíte do známého prostředí internetové banky – po úspěšném přihlášení se vám automaticky zobrazí předvyplněný příkaz k úhradě k objednávce z e-Shopu ETA.

Nemusíte tak komplikovaně a zdlouhavě vypisovat číslo účtu, částku ani speciální symboly platby a obávat se, že některý údaj opíšete špatně - vše se automaticky vyplní již při přihlášení. Ještě než peníze odešlete, máte samozřejmě možnost si zadané údaje překontrolovat a teprve poté potvrdit jejich odeslání.

Výhody platby prostřednictvím internetového bankovnictví:

  • Jednoduchost (k provedení platby vám vystačí stisk jediného tlačítka a potvrzení platby)
  • Rychlost (peníze jsou na účet internetového obchodu ETA připsány během několika minut, což významně urychluje vyřízení objednávky a odeslání zboží na vaši adresu (oproti běžnému příkazu k úhradě obdržíte zboží i o 2 až 3 dny dříve)
  • Bezpečnost (zprostředkovatel, platební brána PayU, je držitelem licence (povolení) od České národní banky; přenos dat mezi e-Shopem a bankou navíc podléhá několika bezpečnostním protokolům a je bezpečně šifrován (SSL, 3D Secure); platbu nadto provádíte přímo v systému vaší banky, tedy v systému samo o sobě spolehlivě zabezpečeném).
  • Známé prostředí (vše provádíte v prostředí vámi dobře známého internetového bankovnictví)
  • Žádná registrace, žádné poplatky, žádné doplňující informace (není potřeba zadávat informace o vaší platební kartě, či jiné důvěrné údaje)

V hotovosti/na dobírkuplatba v hotovosti

Pokud nejste majitelem bankovního účtu, nebo je pro Vás jen pohodlnější zaplatit za zboží hotově, není problém! V případě, že jste si jako způsob přepravy vybrali osobní odběr na výdejnách HDS, hotovost od Vás převezmeme při předávce zboží.

A stejně tomu bude i v případě, že Vám balíček přijde poštou nebo využijete služeb DPD Private - tzv. na dobírku. V obou případech zaplatíte až ve chvíli, kdy Vám druhá strana objednané zboží osobně předá.


Bězný příkaz k úhraděbankovní převod

Platbu běžným příkazem k úhradě můžete realizovat hned několika způsoby. Jedna z nejběžnějších variant, jak rychle a pohodlně zaplatit za nákupy v internetovém obchodě ETA, je využít možnosti internetového bankovnictví. Projdete běžnou přihlašovací procedurou, zvolíte běžný příkaz k úhradě a vyplníte všechna potřebná pole. Po té stačí jen příkaz odeslat ke zpracování a za zboží je prakticky zaplaceno.

Ne každý však ke svému účtu internetové bankovnictví využívá. V takovém případě se nabízí možnost, zajít si přímo na pobočku Vaší banky. Zde si vyplníte formulář (Příkaz k úhradě), který je běžně dostupný v jakékoli bance a přejdete s ním k pokladně. Na základě Vámi zadaných údajů (číslo účtu příjemce = číslo našeho účtu: Česká Spořitelna č.: 4582802/0800, Raiffeisenbank: 195841001/5500, částky a požadovaných symbolů) provede pracovník na pokladně danou transakci a Vy obdržíte potvrzení o zaplacení.

Podobně můžete postupovat také v případě, že bankovní účet vůbec nevlastníte. Stačí zajít na pobočku České pošty, vyplnit na složence potřebné údaje, které se Vám vygenerují během objednávky a odpovídající částku složit hotově na pokladně.

I v tomto případě dostanete ústřižek složenky, který slouží jako potvrzení o zaplacení dané částky.

Záleží pouze na Vašich možnostech a prioritách, pro kterou z těchto variant se rozhodnete! Mějte však na paměti, že především při mezibankovním styku (Vaše banka není stejná jako ta naše) chvíli trvá, než se peníze z účtu na účet převedou.


On-line splátky se společností Triangl

Pokud se Vám nedostává finanční hotovosti, ale potřebovali byste nutně novou pračku, ledničku nebo jiný spotřebič, nemusí Vám nutně zůstat oči pro pláč! Využijte možnosti nakoupit v internetovém obchodě www.eshop.eta.cz na splátky a hoďte starosti za hlavu. Pro Vaše pohodlí a možnost volby jsme připravili několik možností od společnosti TRIANGL.

Nákupu na splátky se společností TRIANGL může využít kdokoliv, komu již bylo 18 let, trvale bydlí na území České republiky a má pravidelný příjem (zaměstnanecký poměr, podnikatelský příjem, mateřská dovolená, starobní nebo invalidní důchod). Velkou předností tohoto spotřebitelského úvěru je možnost nastavit si dobu splácení i výši první zálohy na objednané zboží podle vlastních možností!

Výhody nákupu na úvěr přes TRIANGL:

  • zakoupit můžete zboží v celkové hodnotě od 3 do 100 tisíc korun
  • nemusíte dokládat potvrzení o výši příjmů (pokud si ho sama společnost nevyžádá)
  • pokud nechcete nebo nemůžete zaplatit počáteční platbu, nemusíte

Jak nakoupit s TRIANGL?

  1. Vyberte si na www.eshop.eta.cz zboží a vyplňte objednávku.
  2. Jako způsob platby zadejte „Na splátky“. Automaticky budete přesměrováni na stránky www.triangl.cz, kde si podle Vašich možností vyberete nejvýhodnější splátkovou variantu a vyplníte úvěrový formulář.

  3. Zboží Vám přiveze jeden z pracovníků přepravní služby HDS, bez zbytečných průtahů a osobně. Při předávce zkontrolujete společně všechny náležitosti úvěrové smlouvy, podepíšete ji a je hotovo!

Důležité: K vyřízení žádosti o úvěr budete potřebovat kopii Vašeho občanského průkazu a jakéhokoliv druhého dokladu totožnosti (pas,
řidičský průkaz, rodný list, průkaz zdravotní pojišťovny, bankovní karta, zbrojní průkaz, apod.). Na papír s kopiemi dokladů připište text o souhlasu s pořízením fotokopií těchto dokladů a podepište se. Dokumenty budete potřebovat (odevzdávat) při předávce zboží.

 

 

Kontakt: Zákaznické centrum TRIANGL 810 654 654 (8:00 – 18:00, pracovní dny), www.triangl.cz


Ukázka splátkových variant:

  • VARIANTA 1/10 – splátková klasika: při převzetí zaplatíte 1/10 z ceny zboží a zbytek doplatíte v 10ti splátkách ve stejné výši jako při odběru zboží.

Příklad pro zboží v hodnotě 10 000 Kč

Počet splátek 10
Platba při převzetí - záloha 1.000 Kč
Výše měsíční splátky 1.000 Kč
RPSN 24,74 %
výše úvěru 9.000 Kč
roční úroková sazba 24,74 %
cena úvěru 1.000 Kč
celková částka splatná klientem 10.000 Kč


 

 

 

 

 

 

  • VARIANTA 0 Kč při nákupu: při převzetí nezaplatíte nic, splácet úvěr začnete až další měsíc v pravidelných 20-ti měsíčních splátkách.
Příklad pro zboží v hodnotě 10 000 Kč
Počet splátek 20
Platba při převzetí - záloha 0 Kč
Výše měsíční splátky 620 Kč
RPSN 27,98 %
výše úvěru 10.000 Kč
roční úroková sazba 27,98 %
cena úvěru 2.400 Kč
celková částka splatná klientem 12.400 Kč



 

 

 

 

 

  • VARIANTY 24, 36 rovnoměrných splátek: stále splácíte stejnou částku, to znamená, že při převzetí zaplatíte 1/24 nebo 1/36 z celkové hodnoty úvěru a zbytek doplatíte ve 23 nebo 35 pravidelných měsíčních splátkách ve stejné výši jako byla platba při převzetí zboží.

Příklad pro zboží v hodnotě 10 000 Kč

Počet splátek 23 35
Platba při převzetí – záloha 530 Kč 381 Kč
Výše měsíční splátky 530 Kč 381 Kč
RPSN 29,17 % 25,35 %
výše úvěru 9.470 Kč 9.619 Kč
roční úroková sazba 29,17 % 25,35 %
cena úvěru 2720 Kč 3716 Kč
celková částka splatná klientem 12.190 Kč 13.335 Kč