Pojištění prodloužené záruky a náhodného poškození včetně odcizení

V dnešní době si pořizujeme nové spotřebiče s předpokladem, že vydrží mnohem déle než jen dva roky, po které jsou chráněny zákonnou zárukou. Chcete-li mít jistotu a pocit bezpečí, prodlužte tuto ochrannou (záruční) dobu až na pět let!

Pořizujete si nový vysavač, domácí pekárnu nebo kuchyňský robot? A chcete mít jistotu, že Vám v příštích letech nový pomocník nepřinese zbytečné náklady na servis navíc? Samozřejmě existuje zákonná záruční doba, která Vás od nečekaných výdajů ochrání. Po dvou letech, ale tato výhoda zaniká. A už jste přemýšleli co pak?

V ETA naším produktům věříme a tak na většinu z nich poskytujeme bezplatnou a jedinečnou službu Prodlužka záruky. Tato služba, která je zdarma s nutností registrace do 30 dní od nákupu chrání však nejzranitelnější a nejdražší část produktu, nikoliv celý produkt.

Někdy se ale může stát, že se výrobek porouchá nebo přestane pracovat úplně. A v takové chvíli se Vám může hodit naše služba zvaná „Pojištění prodloužené záruky“. Sami si totiž můžete vybrat, jestli si záruku prodloužíte o rok, dva nebo celá tři léta. V případě poruchy pak stačí kontaktovat BNP Paribas Cardif Pojišťovnu, a.s., která pojištění poskytuje, dohodnout si s ní podrobnosti a nechat si spotřebič zdarma opravit. Tato placená prodloužena záruka platí na celý produkt, nikoliv jen jeho část.

A co když je to s Vaším spotřebičem už opravdu zlé a opravit ho již nelze? I na to jsme samozřejmě mysleli! V takovém případě bude záležet pouze na tom, jak dlouho jste už výrobek využívali. Podle předem daných podmínek stanovíme časovou cenu věci a tu Vám vyplatíme. Rozhodně Vám tak nezůstanou oči pro pláč! Pojištění prodloužené záruky můžete využít pro široký okruh zboží (od spotřebičů do kuchyně, přes vysavače až po žehličky).

Máte k pojištění prodloužené záruky nějaké dotazy? Potřebujete poradit nebo vyřídit pojistnou událost? Kontaktujte BNP Paribas Cardif Pojišťovnu, a.s. na telefonním čísle 234 240 440, kde Vám s vyřízením veškerých formalit pomohou a poradí.

Rámcové pojistné smlouvy k Pojištění prodloužené záruky najdete zde.


 

Dnes se už nemusíte děsit rozbití kuchyňského robota nebo polití domácí pekárny vodou! Se službou Pojištění nahodilého poškození chráníte vaše spotřebiče před nenadálými a nečekanými situacemi, na které se nevztahuje zákonná záruka.

Představte si situaci, že jste si pořídili nový - praktický kuchyňský robot, domácí pekárnu nebo vysavač. Tyto výrobky v sobě zpravidla kombinují nejnovější technologie a umí neskonale usnadnit život. Velmi často je vystavujeme přenášení z místa na místo a někdy i lehce kuriózním či riskantním okamžikům.

Nejednomu z nás se už někdy stalo, že mu vysavač při vysávání spadl ze schodů a poškodil se. Zákonná záruka je sice věc pěkná, na situace jako je polití výrobku, mechanické poškození, aj. se však nevztahuje. S reklamací tak s velkou pravděpodobností neuspějete.

A právě proto jsme pro vás připravili doplňkovou službu „Pojištění nahodilého poškození“ - tu si můžete pořídit současně se zakoupením nového produktu. Domácí přístroje tak budou proti nenadálým a nečekaným situacím ochráněny po dobu jednoho roku. Už se tak nemusíte vyděsit, když si při práci v kuchyni polijete Gratus vodou.

A co krádež?

Společně se službou "Pojištění nahodilého poškození" si můžete sjednat také pojištění proti odcizení. Pokud se vám tedy stane, že vám nákladný kuchyňský robot někdo ukradne, můžete žádat náhradu. V takovém případě je nutné doložit doklad od Policie ČR.

Výluky z Pojištění nahodilého poškození včetně odcizení aneb na co se pojištění nevztahuje:

  • dojde-li k odcizení zařízení v důsledku úmyslného nebo nedbalostního jednání pojištěného (nedbalostní jednání = např. ponechání přístroje na nechráněném, volně přístupném místě např. v nákupním košíku, na stole v restauraci apod.)
  • dojde-li ke ztrátě či zapomenutí
  • dojde-li k odcizení zařízení z motorového vozidla zaparkovaného na veřejné(m) nebo volně přístupné(m) komunikaci (místě) mezi 22 hodinou večerní a 8 hodinou ranní
  • pojištění se nevztahuje na příslušenství věci

Postihla vás nehoda a pojištěný výrobek nefunguje? Stali jste se obětí krádeže? V takovém případě se stačí telefonicky (234 240 440) obrátit na BNP Paribas Cardif Pojišťovnu, a.s.. Ta je poskytovatelem Pojištění nahodilého poškození a s vyřízením veškerých formalit vám pomůže a poradí.

Rámcové pojistné smlouvy k Pojištění nahodilého poškození vč. odcizení najdete zde.