ETA je nejdůvěryhodnější značkou 2021

Značce ETA opět projevili důvěru spotřebitelé v nejrozsáhlejší nezávislé anketě, kterou letos již po sedmé pořádala společnost ATOZ Marketing Services ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen.


Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu v 80 kategoriích přes 700 značek, které jsou nominovány automaticky na základě prodejů. V každé kategorii může být nejdůvěryhodnější pouze jedna značka, což zaručuje, že oceněné značky jsou skutečné silné a důvěryhodné. Letos po dvouleté pauze proběhlo vyhlášení Nejdůvěryhodnějších značek 2021 v rámci slavnostního galavečera, a to 11. listopadu tohoto roku v Martinickém paláci na Hradčanském náměstí v Praze,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services. „Logo Nejdůvěryhodnější značka funguje v marketingu, jelikož je v každé kategorii pro daný rok exkluzivní a zákazníkům jasně říká, co to znamená. Kategorie v programu lehce obměňujeme či přidáváme nové v návaznosti na aktuální trendy,“ dodává Lukáš Matějka.

 

 

ETA OBHÁJILA SVÉ PRVENSTVÍ

Důvěra se snoubí s tradicí, což u ETA platí v každém ohledu. Výsledky nezávislé ankety opět potvrdily, že se dlouhodobé budování vztahu se zákazníky založeného na důvěře opravdu vyplácí. Prvenství v kategorii malých domácích spotřebičů si totiž značka ETA drží již od roku 2016.

Některé tradice jsou velice milé a současně zavazující – mezi ně již šesté ocenění Nejdůvěryhodnější značka malých spotřebičů v řadě nepochybně patří. Je pro nás potvrzením toho, že naše úsilí v budování značky ETA je úspěšné v očích těch nejdůležitějších – koncových spotřebitelů a současně velkou motivací a závazkem pro celý ETA tým i do budoucna v našem úsilí naplno pokračovat“ dodává Daniel Nový, obchodní ředitel ETA a.s.

O ANKETĚ

Průzkum mezi spotřebiteli je v Česku nejrozsáhlejší nezávislou anketou, která se zaměřuje na důvěru ve značku v různých odvětvích podnikání. Oceňuje značky na českém a slovenském trhu, kterým spotřebitelé nejvíc důvěřují. Průzkum společnost ATOZ Marketing Services uskutečnila ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen na vzorku 4000 českých spotřebitelů.