Pojištění prodloužené záruky

V dnešní době si pořizujeme nové spotřebiče s předpokladem, že vydrží mnohem déle než jen dva roky, po které jsou chráněny zákonnou zárukou. Chcete-li mít jistotu a pocit bezpečí, prodlužte tuto ochrannou (záruční) dobu až na pět let!

Pořizujete si nový vysavač, domácí pekárnu nebo pračku? A chcete mít jistotu, že Vám v příštích letech nový pomocník nepřinese zbytečné náklady na servis navíc? Samozřejmě existuje zákonná záruční doba, která Vás od nečekaných výdajů ochrání. Po dvou letech, ale tato výhoda zaniká. A už jste přemýšleli co pak?

V ETA naším produktům věříme a tak na většinu z nich poskytujeme bezplatnou a jedinečnou službu Prodlužka záruky. Tato služba, která je zdarma s nutností registrace do 30 dní od nákupu chrání však nejzranitelnější a nejdražší část produktu, nikoliv celý produkt.

Někdy se ale může stát, že se výrobek porouchá nebo přestane pracovat úplně. A v takové chvíli se Vám může hodit naše služba zvaná „Pojištění prodloužené záruky“. Sami si totiž můžete vybrat, jestli si záruku prodloužíte o rok, tři nebo celých pět let. V případě poruchy pak stačí kontaktovat BNP Paribas Cardif Pojišťovnu, a.s., která pojištění poskytuje, dohodnout si s ní podrobnosti a nechat si spotřebič zdarma opravit. Tato placená prodloužena záruka platí na celý produkt, nikoliv jen jeho část.

Pojištění prodloužené záruky

  • se vztahuje na mechanické, elektronické nebo elektrické vady spotřebičů, na které by se vztahovala záruka prodejce, i po jejím skončení
  • krytí 1 rok, 3 roky nebo 5 let nad rámec zákonné záruky (dle vámi zvolené varianty)
  • pojišťovna za vás zaplatí a zařídí za vás všechny případné opravy
  • vrácení peněz ve výši pojistného v případě bezeškodního průběhu u variant 2+3 roky a 2+5 let ve formě slevy na nový spotřebič (až do výše 15 % z jeho ceny)

Na které spotřebiče lze sjednat pojištění prodloužené záruky?

  • velké domácí spotřebiče (ledničky, mrazničky, pračky, sušičky…)
  • malé domácí spotřebiče (vysavače, kuchyňské roboty, pekárny…)

Výhody pro vás:

  • v případě poruchy spotřebič zdarma opravíme
  • pokud oprava není možná nebo se oprava nevyplatí, získáte náhradní spotřebič
  • neplatíte žádnou spoluúčast
  • pojišťovna poskytne pojistné plnění ve formě opravy nebo náhradního spotřebiče maximálně třikrát během doby trvání pojištění celkem
  • pokud pojistné plnění ve formě opravy nebo náhradního spotřebiče není možné, získáte voucher na nákup nového spotřebiče v jedné z našich prodejen nebo e-shopu ETA a to ve výši pořizovací ceny původního spotřebiče. V takovém případě pojištění zaniká.

Příklad plnění:

Zákazník si pořídil pračku za 10 990 Kč s variantou pojištění prodloužené záruky 2+1 rok. Po necelých 26 měsících od koupě (tj. 2 měsíce po skončení zákonné záruky) se bohužel porouchalo čerpadlo. Pojišťovna zařídila opravu u zákazníka doma.

Zákazník ušetřil za výjezd servisního technika, diagnostiku, náhradní díly i samotnou opravu 2 400 Kč.

Příklad vrácení peněz:

Zákazník si pořídil spotřebič za 15 000 Kč s variantou pojištění prodloužené záruky 2+3 roky za 3300 Kč a nebo ve varintě 2+5 let za 4350 kč. Během následujících 5, resp. 7 let (tj. 2 let zákonné záruky a 3, resp. 5 let poté) spotřebič bez problémů slouží a tak pojištění nevyužije.

V případě bezeškodního průběhu u 3leté varianty pojištění prodloužené záruky zákazník získává nárok čerpat slevu na další nákup jakéhokoliv spotřebiče do výše úhrady za pojištění, tj. 3 300 Kč.

Sleva může být ve výši maximálně 15 % z ceny nového spotřebiče a doba na její využití jsou 2 roky, tj. zákazník ji může využít v 6. a 7. roce od nákupu původního spotřebiče.

V případě bezeškodního průběhu u 5leté varianty pojištění prodloužené záruky zákazník získává nárok čerpat slevu na další nákup jakéhokoliv spotřebiče do výše úhrady za pojištění, tj. 4 350 Kč.

Sleva může být ve výši maximálně 15 % z ceny nového spotřebiče a doba na její využití jsou 2 roky, tj. zákazník ji může využít v 8. a 9. roce od nákupu původního spotřebiče.

Výpočet slevy na nový spotřebič:

Cena nového spotřebiče bude 22 000 Kč. Zákazník v takovém případě získá maximální slevu 3 300 Kč (v případě ceny spotřebiče 22 000 Kč je sleva 3 300 Kč rovna 15 % z jeho ceny).

Jak postupovat v případě, že požadujete uplatnit pojištění prodloužené záruky?

  • S číslem certifikátu o pojištění zavolejte na linku BNP Paribas Cardif Pojišťovny 234 240 440.
  • V případě, že máte menší spotřebič, objednáme kurýrní službu a vyzvedneme si ho přímo u vás. V případě velkých spotřebičů objednáme servisního technika přímo k vám domů.
  • V případě opravy v servisním centru přivezeme opravený spotřebič zdarma zpět.

Výše uvedené výhody a informace platí pro pojištění sjednaná po 1.11.2021. Kompletní informace naleznete v pojistné smlouvě č. HPTEW 1-2016 ve znění dodatku č. 2 - účinná od 1.11.2021

Pro pojištění sjednaná před 1.11.2021 zůstávají v platnosti příslušné podmínky i dokumenty.

A co když je to s Vaším spotřebičem už opravdu zlé a opravit ho již nelze? I na to jsme samozřejmě mysleli! V takovém případě bude záležet pouze na tom, jak dlouho jste už výrobek využívali. Podle předem daných podmínek stanovíme časovou cenu věci a tu Vám vyplatíme. Rozhodně Vám tak nezůstanou oči pro pláč! Pojištění prodloužené záruky můžete využít pro široký okruh zboží (od spotřebičů do kuchyně, přes vysavače až po žehličky).

Máte k pojištění prodloužené záruky nějaké dotazy? Potřebujete poradit nebo vyřídit pojistnou událost? Kontaktujte BNP Paribas Cardif Pojišťovnu, a.s. na telefonním čísle 234 240 440, kde Vám s vyřízením veškerých formalit pomohou a poradí.

Rámcové pojistné smlouvy k Pojištění prodloužené záruky najdete zde.