
V dnešní době si pořizujeme nové spotřebiče s předpokladem, že vydrží mnohem déle než jen dva roky, po které jsou chráněny zákonnou zárukou. Chcete-li mít jistotu a pocit bezpečí, prodlužte tuto ochrannou (záruční) dobu až na pět let!
Pořizujete si nový vysavač, domácí pekárnu nebo kuchyňský robot? A chcete mít jistotu, že Vám v příštích letech nový pomocník nepřinese zbytečné náklady na servis navíc? Samozřejmě existuje zákonná záruční doba, která Vás od nečekaných výdajů ochrání. Po dvou letech, ale tato výhoda zaniká. A už jste přemýšleli co pak?
V ETA naším produktům věříme a tak na většinu z nich poskytujeme bezplatnou a jedinečnou službu Prodlužka záruky. Tato služba, která je zdarma s nutností registrace do 30 dní od nákupu chrání však nejzranitelnější a nejdražší část produktu, nikoliv celý produkt.
Někdy se ale může stát, že se výrobek porouchá nebo přestane pracovat úplně. A v takové chvíli se Vám může hodit naše služba zvaná „Pojištění prodloužené záruky“. Sami si totiž můžete vybrat, jestli si záruku prodloužíte o rok, dva nebo celá tři léta. V případě poruchy pak stačí kontaktovat BNP Paribas Cardif Pojišťovnu, a.s., která pojištění poskytuje, dohodnout si s ní podrobnosti a nechat si spotřebič zdarma opravit. Tato placená prodloužena záruka platí na celý produkt, nikoliv jen jeho část.
A co když je to s Vaším spotřebičem už opravdu zlé a opravit ho již nelze? I na to jsme samozřejmě mysleli! V takovém případě bude záležet pouze na tom, jak dlouho jste už výrobek využívali. Podle předem daných podmínek stanovíme časovou cenu věci a tu Vám vyplatíme. Rozhodně Vám tak nezůstanou oči pro pláč! Pojištění prodloužené záruky můžete využít pro široký okruh zboží (od spotřebičů do kuchyně, přes vysavače až po žehličky).
Máte k pojištění prodloužené záruky nějaké dotazy? Potřebujete poradit nebo vyřídit pojistnou událost? Kontaktujte BNP Paribas Cardif Pojišťovnu, a.s. na telefonním čísle 234 240 440, kde Vám s vyřízením veškerých formalit pomohou a poradí.
Rámcové pojistné smlouvy k Pojištění prodloužené záruky najdete zde.
Představte si situaci, že jste si pořídili nový - praktický kuchyňský robot, domácí pekárnu nebo vysavač. Tyto výrobky v sobě zpravidla kombinují nejnovější technologie a umí neskonale usnadnit život. Velmi často je vystavujeme přenášení z místa na místo a někdy i lehce kuriózním či riskantním okamžikům.
Nejednomu z nás se už někdy stalo, že mu vysavač při vysávání spadl ze schodů a poškodil se. Zákonná záruka je sice věc pěkná, na situace jako je polití výrobku, mechanické poškození, aj. se však nevztahuje. S reklamací tak s velkou pravděpodobností neuspějete.
A právě proto jsme pro vás připravili doplňkovou službu „Pojištění nahodilého poškození“ - tu si můžete pořídit současně se zakoupením nového produktu. Domácí přístroje tak budou proti nenadálým a nečekaným situacím ochráněny po dobu jednoho roku. Už se tak nemusíte vyděsit, když si při práci v kuchyni polijete Gratus vodou.
Společně se službou "Pojištění nahodilého poškození" si můžete sjednat také pojištění proti odcizení. Pokud se vám tedy stane, že vám nákladný kuchyňský robot někdo ukradne, můžete žádat náhradu. V takovém případě je nutné doložit doklad od Policie ČR.
Postihla vás nehoda a pojištěný výrobek nefunguje? Stali jste se obětí krádeže? V takovém případě se stačí telefonicky (234 240 440) obrátit na BNP Paribas Cardif Pojišťovnu, a.s.. Ta je poskytovatelem Pojištění nahodilého poškození a s vyřízením veškerých formalit vám pomůže a poradí.
Rámcové pojistné smlouvy k Pojištění nahodilého poškození vč. odcizení najdete zde.